zjisteni poctu souboru/adresaru

mira mira na tmapy.cz
Středa Říjen 31 06:56:30 CET 2001

Ondrej Holecek wrote:

> Zdravicko
>
> Delam program, ktery musi zjistovat, kolik je souboru/adresaru v urcitem
> adresari. V shellu bych to cislo dostal ls -l | wc -l, ale ja to potrebuju
> udelat v Cecku.
>
> Je sice jednoduche projet vsechno opendir/readdir, ale to je trochu pomale
> a vycerpavajici. Nejde to udelat nejak rychleji/efektivneji?
>
> Diky

  A co pustit v C-cku tuto shellovskou utilitu? - napr. system("ls -l | wc -l")
- pripadne
jeste lepe udelat si fork() a v kazdem spustit execlp s tim danym prikazem
(jednou ls,v druhem wc)
a pomoci pipe() udelat mezi nimi rouru a vysledek si nacist do nejake promenne
(v nejhorsim pripade,kdyby
to neslo primo,tak pres soubor /tmp/pocet_souboru.$$).
Michal