Proč Konsole v KDE neumí některépříkazy?

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Říjen 31 08:21:10 CET 2001

Dne út 30. říjen 2001 21:07 jste napsal(a):
> No tedy zrovna mc mi tedy funguje... ;o))
>

> Proč Konsole v KDE neumí některé příkazy? Musím se vždy přepnout do
> textového režimu abych mohl spustit např mc, nebo sndconfig a jiné?
> Nechápu to. Jsem začátečník a ať hledám jak hledám, žádnou radu v
> manuálech nenacházím.

Podle meho vyzaduje mc virtualni terminal, proste konzoli nebop jak to nazvat
a KDE na Alt+F2 proste jen spusti prikaz bez konsole.

Reseni Alt+F2 -> volby -> zaskrtnout "spustit v terminalu"

Alespon tak je to u mne.

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners