CRC po startu

Středa Říjen 31 08:49:02 CET 2001

On Wed, 31 Oct 2001, Kvapil Jaroslav (MHMP) wrote:

>  vcera se mi stalo, ze po startu lila se mi objevilo nasledujici:
>
>  CRC error
>  System halted
>
>  Po restartu normalne RH 7.0 CZ s orig jadrem nabehly a pracovali normalne.
> Predtim taky pracovali bez sebemensich vykazu chyb. /boot je jako samostatny
> oddil pouse pro cteni. Jede to na P200 80MB RAM 6+4GB HDD + 1.5GB HDD
> suplik.

Chyba vznikla pri rozbalovani image jadra v pameti nebo uz pri jeho
nacitani z disku do pameti. Obvykle to znamena problemy s diskem
(disketou) nebo problemy s pameti. Da se otestovat pomoci memtest86:

http://www.teresaudio.com/memtest86/

Mohlo jit take o nahodnou chybu pameti (to se obcas muze stat, treba jen
spickovym vykyvem v napajeni).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz