upgrade na gcc3

Středa Říjen 31 09:01:27 CET 2001

On Wed, 31 Oct 2001, Lukas Marsalek wrote:

> Dobry den,  mam novou instalaci RH 7.2 a chtel jsem si skompilovat MPlayer0.50
> vedel sem, ze je treba na kompilaci jiny gcc nez gcc-2.96,  tak jsme pri
> instalaci zrusil gcc2.96 a vybral na nainstalovani baliky gcc3-3.0.1
> Jenze se nainstalovaly obe sady baliku a pri kompilaci to pise, ze mam 2.96.
>
> pri pouziti "rpm -q gcc"  se vypise   gcc-2.96-98   ale
> pri pouziti  "rpm -q gcc3  se vypise  gcc3-3.0.1-3

V Makefile budete muset nastavit jako CC gcc3, protoze gcc urcite ukazuje
na verzi 2.96.

> neporadite mi prosim nekdo, jak nastavit, aby pri kompilaci se pouzival gcc3 ?
> cetl jsem na webech ze gcc-2.96  se obecne nedoporucuje ...

Na Webech se obecne nedoporucuje hodne veci, zejmena pokud dotycny pouze
prejima informace. Problemy maji obvykle stare aplikace, ktere nejsou
prizpusobene pro GCC 3.x (takze nefunguji ani na GCC 2.96). Problemy jsou
take s aplikacemi, ktere jsou nejakym zpusobem vyjimecne (specialni).

BTW: nektere veci jsem zkousel a opravdu - s cistym GCC 3.x se mi
     nepodarilo prelozit nektere veci, ktere s verzi 2.96 prelozit jdou.
     GCC 3.x nepouziva zatim zadna distribuce.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz