XFree 4.1 a klavesnice sk a sk_qwerty

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Středa Říjen 31 08:21:35 CET 2001

> ----------
> Odes> ílatel:	Peter Bodnár[SMTP:Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk]

Když jsem to psal, tak jsem neměl po ruce XFree 4.1
Poté co jsem četl váš e-mail tak jsem se doma podíval a máte pravdu - je tam lacute místo lcaron.

Myslím, že Stano Meduna psal, že už byl poslán patch.

Pokud si to chcete spravit sám - je to jednoduché.
1) Otevřete ve svém oblíbeném editoru soubor xkb/symbols/sk nebo xkb/symbols/sk_qwerty
2) vyhledejte si string "lacute"
3) nahraďte jej stringem "lcaron"
4) užívejte si opravené klávesové mapy :-)

Richard