upgrade na gcc3

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Středa Říjen 31 09:52:02 CET 2001

Lukas Marsalek wrote:

> Dobry den,  mam novou instalaci RH 7.2 a chtel jsem si skompilovat MPlayer0.50
> vedel sem, ze je treba na kompilaci jiny gcc nez gcc-2.96,  tak jsme pri
> instalaci zrusil gcc2.96 a vybral na nainstalovani baliky gcc3-3.0.1

Zkousel jsem - internal compiler error. Doporucuju precist nevim presne
ktery readme od _posledniho_ Mplayeru (ne 0.50), kde se pise, ze
"gcc-3.0.X nebrat". Vyrobil jsem si gcc-2.95.3 a je klid, resp. Mplayer
se prelozil. To, ze mi nefunguje (K6/200, -framedrop - obraz casto tuhne
a bud se po chvili zase chytne nebo uz ne...), je uz jina pohadka.

  TomM