Mandrake Single Network Firewall 7.2

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Středa Říjen 31 11:10:54 CET 2001

Zdar.

Zajimalo by mne, zda ma nekdo osobni zkusenosti se $subj. Na jakem zeleze to
ma, jak velkou sit tim chrani, jak dobre nebo spatne se to spravuje, kolik
stastnych uzivatelu se pres to nemuze dostat a tak. Zkratka takove ty
informace a success stories pro managera.

A krome toho, z ceho se to vlastne sklada. Na strankach Mandrake jsem toho
moc nenasel, a tak by mne zajimalo jake proxy na tom bezi, co je zac ten
jejich webovy frontend, jestli umi nastavit ipchains (bezi to na nich,
ne?)stejne jako prikazovy radek a podobne. (Pardon jestli se ptam na blbosti,
firewall jsem jeste nikdy nestavel, jen jsem konfiguroval CheckPoint.)

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F