Telefoní karta

buchal na brailcom.org buchal na brailcom.org
Středa Říjen 31 10:25:29 CET 2001

    MP> mgetty-voice pro zacatek?

    MP> jinak linux phonejack, dost komfortni IP telefonie (abytecne)

Jestli to správně chápu tak je to software pro telefonování. Stačí k
tomu telefonování modem s hlasovou funkcí? A jaké modemy jsou
podporovány? Chodí ty aplikace pod konzolí? Nemohu používat Xka.

S pozdravem

--

Jan Buchal
Tel: (00420 2) 24921679