win95 a samba

Radovan Raszka raszka na zl.cz
Středa Říjen 31 10:13:02 CET 2001

mel jsem na mysli problemy typu ze bych si nemohl pripojit pomoci samby share z linuxu, sdileni disku na klientovi me netrapi. Ackoliv ten seznam uzivatelu mi to ukaze - tedy ukaze mi to roota a dalsiho usera, co jsem si ho vytvoril pri setupu, ostatni usery typu mail, news apod nevidim (coz by tak moc nevadilo). Ovsem nabizi to i globalni skupiny Domain users a Domain admins, ktere na linuxu nejsou - to je prodpokladam microsofti debilita.
Na NT se to chova stejne. Akorat v user manageru mam problem, ze do lokalni skupiny administratoru nemuzu dat nikoho ze samby, coz je horsi - seznam lidi neni dostupny (presne zneni hlasky nevim, protoze je to italsky system :-)) Pritom jsem si jisty, ze se Sambou 2.0.8 to slo (ted mam tu 2.2.1a)
--
Radovan Raszka