Re: Telefoní karta

Lubor Kolar lubork na porcus.cz
Středa Říjen 31 11:51:30 CET 2001

No pokud se nepletu, tak je to pro ty americke tel. karty (mozna je to i u
nas), kde tel. karta ma 0800 cislo, kam se vola a potom (vetsinou 4 mistny)
PIN. Zavola se na to cislo, natuka PIN a pak se vytoci cislo, kam chces
volat (cili ta karta nema cip a kazdy, kdo zna pristupove cislo a PIN ji
muze pouzivat). Podle mne je to na toto.
Lubor

PS: Jeste porad jsi v DS? E-mail @zl.cz nefunguje

> napr. ve Windows se ve vlastnostech vytaceni da taky vybrat volaci karta -
ovsem kde ji vzit a kam strcit jsem se taky nikde nedocetl. To je asi nejaka
americka specialita. Nebo vi nekdo presne co to je a jak to funguje? Rad se
poucim