search domain pres DHCP

Středa Říjen 31 14:45:00 CET 2001

On Wed, 31 Oct 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Muze mi nekdo vysvetlit, proc to v kazde verzi RedHatu (i minoritnich)
> je jinak? Myslim, proc manualove stranky neustale migruji mezi baliky?

Duvody mohou byt dva:

1) originalni tarball s manualovymi strankami se meni
2) jine tarbally prejimaji nebo vyhazuji manualove stranky

V kazdem pripade nesmi dojit ke konfliktu (tj. jeden soubor nesmi vlastnit
zaroven vice balicku), cili ten kdo pripravuje balicky, musi pouzit bud
manualove stranky z baliku man-pages nebo manualove stranky, ktere jsou k
dispozici s programy.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz