[Fwd: Re: Samba & Messages & Crash Windows & Security]

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Středa Říjen 31 15:04:37 CET 2001

 > vysledku... - muze za to INT 2e, ale co to presne udela jaxi MS
 > nesdeluje...:-( (vysledny efekt je crash Windows)

Co "interrupt listy" Ralfa Browna - je to vubec jeste aktualizovany ????

 > 	Systemove funkce mozna ano, cely problem je zrejme v crt.o, resp. ve
 > funkci _output, kterou IMHO CygWin nepouziva, protoze ma vlastni

Pak je zvlastni ze by nepadal alespon watcom, nebo pouzivaji vlastni
zavadec ?
Je pravda ze napsat si vlastni zavadec neni az tak slozity.

Ted me tak napada ze MS anoncovali feture typu: kdyz nastavite v
registrech hodnotu HK/xxx/yyy na hodnotu 1 tak pri stisku Ctrl + 3x
ScrollLock se vam restartuje pocitac (nevim ty sekvence ale neco
takovyho skutecne maj), haleluja jasejte jaky mate bajecny ladici nastroj.
Ale asi to bude jen haluz.

JiK