AW: Prehravani DVDcek pod Linuxem

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Středa Říjen 31 15:32:56 CET 2001

mam ten isty problem, ktory je zakopany v distribucii
linuxu = Mandrake8.0 (inak si pochvalujem).
ked nainstalujem RH7.1, vsetko je OK.
momentalne sa pokusam prehodit zvukove moduly
z RH7.1 do Mandrake 8.0 co to urobi. ak sa zadari, dam vediet.
inak, dost ma to vytaca. mandrake ma problemy aj so zvukom
pokial sa pouziva mixer. pod RH je to OK.

GoRo

btw: tiez som skusal Xine, za pokus stoji aj VNC (ak som ten
nazov nepoplietol)

btw.2: configuracia = HW PIII800 128MB RAM, ATI RAGE MOBILITY 8MB AGP

-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Jirka K. [mailto:krata na webzin.cz]
Gesendet am: Mittwoch, 31. Oktober 2001 15:11
An: linux na linux.cz
Betreff: Prehravani DVDcek pod Linuxem

DDV,
mohl by mi nekdo z Vas poradit, cim prehravat
dvdcka pod Linuxem? Zkousel jsem xine,
ale prehravani je hrozne trhane.

Hardwarem by to byt nemelo, nebo jsou tak v
Linuxu vysoke hw naroky? (AMD Duron 750,
128MB RAM, GeForce 2, OS Mandrake 8.0)

Diky za tipy
S pozdravem JK