Problem s instalaci Red Hat Linux 7.0

Jan Kos jan.kos na vslib.cz
Středa Říjen 31 15:50:24 CET 2001

Ahoj,

dneska jsem se snazil nainstalovat RHL, ale skoncil jsem hned na
zacatku. Po nabehnuti instalacniho programu jsem zvolil klavesnici,
mys, instalaci typu workstation a nasledne program oznamil, ze nemuze
nalezt zadna zarizeni, kde by mohl vytvorit sve diskove oddily.

Na tomtez disku mam jeste Windows 98, programem Partition Magic jsem
zmensil celou primarni oblast a zbyly mi 4 GB volneho mista pro linux.
Problem je podle meho nazoru ve zpusobu pripojeni hdd k radici. Mam
desku ABIT BE6 II, na kterou lze pripojit az 8 zarizeni -- obsahuje
"standardni" radic, kde mam dve cd-romky a potom jeste radic Highpoint
HPT366 Ultra DMA 66 Controll, kde mam jiz zmineny disk a pak jeste
jeden pro ruzne zalohy.

Podle meho nazoru (ale ja nejsem zadnej odbornik) neni instalacni
program vubec schopen moje dva harddisky najit, asi mu nevoni muj
radic. Pritom cd-romky samozrejme najde bez problemu.

Budu Vam vdecny za jakoukoliv radu, ale mejte prosim na pameti, ze
s linuxem se chci teprve naucit a proto nepochopim zadne slozitosti ;)

Mejte se fajn,
Honza Kos