rh7.2 po uspesne instalaci nenabehne! (long)

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Středa Říjen 31 17:20:32 CET 2001

zravicko!

o weekendu jsem si nainstaloval cerstve stazenou distribuci rh7.2.
vedom si toho, ze mam z rh7.1cz na disku nekolik veci, o ktere byx
nerad prisel, zvolil jsem pri instalaci moznost upgrade. vsexno
probehlo jak melo, ale po rebootu uz system nenabehnul. dojde k
zavedeni jadra, ale jakmile se zacnou provadet initscripty, system se
naprosto zblazni. nekdy neprovede vubec nic, nekdy se pres par polozek
([ OK ]... [ OK ]... znate to :-)) nekam dostane, ale potom vzdycky
zatuhne s pro me naprosto nahodnou a zahadnou hlaskou (kernel ooops,
attempting to kill init, sync error a tak nejak, pokud si dobre
pamatuju), kolem ni spousta cisel a vypisu z pameti. nekdy se dokonce
sam sebere a misto toho se restaruje a vsexno jde nanovo.

zkusil jsem teda znovu instalaci, tentokrat cistou (zalohy mam :-)),
ale vysledek byl naprosto stejny. je mi to dost divny, i kdyz presne
to same mi delalo mnou zkompilovane jadro 2.4.10, kdyz jsem ho pred
casem zkousel, ale to jsem pricital svoji nexopnosti spravne jadro
nakonfigurovat a dal jsem se s tim nezabyval, protoze 2.4.2 z rh7.1cz
slapalo v pohode a ja jsem nemel zadny duvod ho menit. ted ale, kdyz
mi nenabehne jadro dodavane s distribuci - no to uz vazne nevim!

jeste nez pridam popis konfigurace musim upozornit, ze krome toho vyse
zmineneho pripadu jsem s praci pod linuxem nikdy nemel sebemensi
problem, a to na nem provozuju prakticky neustale extremni grabovani,
komprimaci, vypalovani a podobne veci, sleduju televizi, poustim si
video, no proste vsexno. to jenom pro pripad, ze by nekdo poukazoval
na moji zakladni desku a na jeji zradny a proklinany chipset via 686b
- sice ho ma, ale ja jsem se s zadnym problemem v teto souvislosti
nesetkal. pes bude zakopany asi nekde jinde, ale kde??

abit kt7a-raid
duron 750
256 + 128 ram (133)
disky ibm 13.5gb/66 a seagate barracuda 40gb/100
cdrom teac 540e, cdrw teac w512eb
sb live! player, ati a-i-w pro
sitovka edimax en-9130a

takze co ted? jak to aspon donutit nabehnout a zkusit zkompilovat
nejaky novejsi jadro? a nebo nesetkal jste se nekdo s necim podobnym
osobne? vazne nevim kudy kam...

s pozdravem

--
daniel f. hrouzek