Problem s instalaci Red Hat Linux 7.0

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Středa Říjen 31 18:02:13 CET 2001

On Wed, Oct 31, 2001 at 03:11:34PM +0000, Jan Kos wrote:
> Ahoj,
>
> dneska jsem se snazil nainstalovat RHL, ale skoncil jsem hned na
> zacatku. Po nabehnuti instalacniho programu jsem zvolil klavesnici,
> mys, instalaci typu workstation a nasledne program oznamil, ze nemuze
> nalezt zadna zarizeni, kde by mohl vytvorit sve diskove oddily.

Instalace typu workstation Vám zlikviduje partitions --
potřebujete custom a nastavit růčo.

Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

A nation or civilization that continues to produce soft-minded
men purchases its own spiritual death on an installment plan.
	--Martin Luther King, Jr.