Nastaveni Postfixu pro vice domen

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Říjen 31 19:30:59 CET 2001

   From: Michal Vymazal <gandalf na mbox.vol.cz>
   Date: Wed, 31 Oct 2001 17:53:06 +0100

[...]

   > Ale no tak :-(

Já tedy nevím, na co jste reagoval Vy, ale já mám stále za to, že dotazem
v tomto threadu je výšeuvedená věta. Potom je samozřejmě Vaše odpověď, že je
to principiálně nemožné, špatná.

Je to možné triviálně přepsáním adresy aaa na druhysite.cz na /dev/null a
podobně u bbb na mujsite.cz jedním z několika mechanismů, které postfix
poskytuje.
--
Pavel Janík

Pah! Benchmarks, smenchmarks! Give us your bogomips-rating, that's
the only thing that counts :-)
                  -- David Weinehall in linux-kernel