Re: suse 7.1, email aliases / cbq, squid

Dejvid Konf davkonf na seznam.cz
Středa Říjen 31 23:55:33 CET 2001

Takze jde zkratka o to, aby kazdy stahoval

> V cem je problem?
> podle radku
> matej $ cat ~/.fetchmailrc
> bych tipoval, ze se jedna o vypis souboru .fetchmailrc, ktery je ulozeny ve
> vasem home adresari. Takzer staci se podivat do dokumentace k fetchmailu, co
> ktery radek znamena.
>
> Ale bojim se, ze toto neni to, co ocekavate. Vy totiz mate jeden ucet (jedno
> jmeno a jedno heslo) a potrebujete roztridit postu nikoli podle To:, ale
> podle obalkove adresy.

no ten navod vyse uvedeny mi nekdo zde poradil..
budu konkretni. jedna se o sluzbu od telecomu. mam jmeno na iol.cz a k
tomu nekolik aliasu (myslim 5: jmeno1, jmeno2,..)
Pokud poslu email na jmeno na iol.cz a na jmeno1 na iol.cz, tak samozrejme
pres pop3 stahnu oba mejly naraz. Takze bych chtel docilit toho (Je
mi jedno jak), aby ja i zbytek rodiny si mohli stahovat postu na svuj
pocitac (nejakym beznym zpusobem) a abych nemusel platit telecomu
dalsich tusim 100kc za dalsi email. schranku..
domnival jsem se, ze nejsnazsi bude postu stahovat na servr (uz mam),
ktery nejakym zbusobem postu pretridi (podle adresata. konference mne
nezajimaji, na ty mam Seznam :)) plus -dobry tip od vas-
neroztriditelne emaily nekde necha viset a nejak mne ne ne upozorni.
Zaroven mne napadlo, ze kdyz uz to budu delat, tak bych pro
zjednoduseni archivace mohl postu na server nejen stahovat a
pretridit, ale zaroven ji tam nechat, a uzivatele by si ji jen
prohlizeli (imap) Ja bych na serveru hodil raid 2x20gb a mel bych
klidny spani. No a jeste nejlepsi by bylo, kdyby bylo mozne, aby si
jednotlivi uzivatele mohli postu prohlizet na serveru nejen pres imap
nebo pop3 v outlooku, ale i pres web rozhrani.
Jak rikam - server nema zadny presny ucel, nemam ani vyhranenou
distribuci. takze tam dam klidne cokoli. Jevi se mi jako sympaticky
Suse, popr RH, ale ten snad neni tak uplne standartni co se tyka
nazvu a umisteni adresaru a souboru, tusim..
tot zhruba vse, myslel jsem po pravde, ze to bude piece of cake, coz
zjevne neni :/
dalsi nazory? :)
diik

Sbírejte etikety z tepelných izolací od společnosti Rockwool
(http://www.rockwool.cz) a získejte dárek!