KDE 2 + /etc/mnt

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Středa Říjen 31 19:59:49 CET 2001

Martin Kozusky wrote:

> Ahoj,
> da se nejak zakazat, aby se pri kazdem prihlaseni uzivatele v KDE na
> desktopu nezobrazovaly ikonky - zastupci na adresaru, ktere jsou mountovany
> podle /etc/mnt?
>
> Kdyz takove ikonky smazu, odhlasim se a prihlasim, jsou tam zase, pritom
> ostatni ikonky to nedelaji (pokud nejake vytvorim, zustanou tam, pokud
> nejake smazu, uz se tam neobjevi)
Pokud jsem to správně pochopil, (četl jsem třikrát) tak se vám na ploše

objevují zástupci  na  /mnt/floppy, /mnt/cdrom?

Není to nějaká volba v KDE, případně nějaký prográmek který se spouští
při startu KDE? Sice o žádné takové volbě nevím, ale proč by tam nemohla
být?

--