Zamrzani pod X 3.3.6

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Sobota Září 1 12:00:38 CEST 2001

Jana Kasparova <janca na sirrah.troja.mff.cuni.cz> wrote:
 : Vycistena, zkontrolovana a vytuhla znova. Nemyslim si, ze se prehriva.
 : (DOcela v pohode zvlada prehravat filmy (avi).)
 : Pouzivam window maker 0.61.1. Vetsinou to spadne pri prepinani do
 : jinych workspacu nebo pri prekreslovani oken.

Toto mi nieco pripomina.
Od nejakeho casu[*] mi tiez odrazu zamrznu X, tak v priemere
raz za 2-3 dni.
(skoro vzdy vtedy ked prepnem z konzoly naspat do X,
prepinam dost casto).
Pocitac sice reaguje, da sa nan nahlasit zo siete ale
akykolvek pokus o chvt (to zahrna v sebe killnutie Xov)
ho dokonale zatuhne, tak ze uz nereaguje ani na Alt+SysRQ
Mam kartu ATI RAGE IIc (skusal som 2 rozlicne kusy), pouzival som atyfb,
skusal som menit vsetko mozne, ale zatial bez vysledku, ako posledne som
pred par dnami skusil zrusit framebuffer na konzole (atyfb), a zatial
(tych par dni) sa mi to este nestalo - uvidime

[*] to zahrna upgrade kernelu  z 2.4.3 na 2.4.5 az 2.4.9,
upgrade X z 4.0 na 4.1 a plno dalsich veci (apt-get upgrade)

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |