Problem s instalaci Mandrake

Martin Vrkoc mvrkoc na studiotak.ktv-ova.cz
Sobota Září 1 19:52:30 CEST 2001

Dobry den,
pokousim se nainstalovat Mandrake 8.0 na svuj pocitac. Vzdy se mi kousne
uz
na prvni obrazovce u propojovani disku.

Mam:

MB microstar VIA 694D
2 procesory

4 disky
prvni dva do RAID - Fasttrack ATA 100 - strip
dalsi dva samostatne - kazdy 40 GB - ATA 100

Jsou na tom w2k, ale chtel jsem si tam pridat Linux a to na posledni
Disk. Pridal jsem tam partition az na konec toho disku (SWAP + / )
dostatecne velke. Vim, ze to neni nejlepsi, ale nemzu si nyni dovolit
zborit ani preinstalovavat winy. Vim, ze vsechno dohromady je
nejnevhodnejsi
kombinace, ale nevedel by nekdo jak na to (bez nutnosti meneni
soucasneho). Budu velmi vdecen.

:: m a r t i n ::