LINUX všeobecně - delší III

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Neděle Září 2 11:39:02 CEST 2001

 JN> 2. Hledám e-mail program pro Linux. Moje požadavky...viz předchozí
 JN> mail. Již několik programů jsem samozřejmě prošel (Kmail jako
 JN> první).
 JN> Proto se ptám po opravdu kvalitním emailovém programu.
 JN> Srovnatelným s
 JN> The Bat!? Existuje vůbec pod Linuxem něco?

Sam TheBat pouzivam, ale v Linuxu bych ocekaval, ze budu muset pochopit
nejakou zcela novou filozofii prace s mailem. Kdyz to udelam budu se
mlatit do cela, ze me to nenapadlo driv a budu nadavat na Bata, ze
neumi takove zcela logicke veci, jako muj linuxovy klient. Stejnym
procesem jsem prosel s editorem vim. Clovek zvykly na Borlandi IDE se
nejdriv strasne krouti, zira na to jak je to strasne neergonomicke a
nesmyslne. Teprve kdyz jsem pochopil, jak to cele funguje, roztahl se
mi po tvari blazeny usmev a ja uz ted vim, proc vim.

Takze moje rada zni. Nechtejte Bata pro Linux, zkuste pochopit co vam
Linux nabizi.

Petr

... Seminar o cestovani casem se bude konat prede dvema tydny.