XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Kamil Toman ktoman na email.cz
Pondělí Září 3 07:48:40 CEST 2001

On Sat, Sep 01, 2001 at 12:23:24AM +0200, Juraj Ziegler wrote:
> preco akurat v? preoc nize z ako zavinac, alebo a ako at? :) ja mam zavinac na
> klavesnici nakresleny na '2', dolar na '4', percento na '5'.. nie, ide o to ze
> v starych mapach sa pomocou Alt-Gr prepinala _cela_ klavesnica. z us na sk
> alebo naopak. takze to pisalo presne podla toho ako mam klavesy na klavesnici
> pofarbene. tato mapa tak nefunguje. aj ked len trosku, funguje inak.
>
> to mi na tych mapach velmi vyhovovalo. ze som sa mohol podrzanim jednej
> klavesy prepnut do ineho modu klavesnice. nie len pisat niektore znaky, ale
> [...]

Ja vas tedy moc nechapu. Vzdyt klavesy, na ktere jste zvykly temer zustaly.
Zavinac lze napsat i ralt-v i ralt-2 (prave proto, aby tam kde to je
nakreslene, tj. u Compaqu i jinde). Vam skutecne vadi, ze misto
trojhmatu ralt-shift-2 musite mackat dvojhmat ralt-2?

--
Kamil Toman