Re(2x): XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Martin.Sanda na mmp.cz Martin.Sanda na mmp.cz
Pondělí Září 3 09:14:00 CEST 2001

> Ale videl bych jeste jeden hacek. Strucne receno chtelo by to
>rozlozeni klaves bylo dostupne vsude v kazdem systemu.

To si umím představit třeba u Free BSD, nebo podobných systémů, ale jak to
proboha chcete prosazovat ve Windows? Neslít jste právě z Měsíce? :) Nebo z
Alfa Centaury? :)) Malý zelený mužíček s tykadýlky :))) (Ale je potěšitelné,
že mimozemšťani neznaj Windows, to znamená, že jsou v texnickém pokroku dál,
než pozemštané... :)

Pokud jsem se vás dotknul, tak se moc omlouvám, nemyslel jsem to nijak
zle...

>PS: Mohl by se nekdo odvazny zasadit zruseni prohozeni z<->y! ;-))

Geniální myšlenka, skoro by si zasluhovala Nobelovu cenu. Myslím, že
prosadit to, bude ještě těžší než ten předchozí návrh :)

S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda