Re(2x): Re(2x): ANNOUNCE: Nove KDE 2.2 v nabidce sluzby Li

Martin.Sanda na mmp.cz Martin.Sanda na mmp.cz
Pondělí Září 3 09:37:14 CEST 2001

>dobrach veci > a pekneho vykendu
>                         ^^^^^^^
>spise vikendu :)
>Ale ten pekny urcite nebude, nebot prsi zrejme na celem uzemi...

Ano, veekend byl opravdu hnusný, omlouvám se za překlepy. Vzniká to tak, že
přemýšlým nad textem, tedy nad jeho obsahem, nikoli formou a skloněn nad
klávesnicí, buším do ní všemi :) dvěma  prsty. Potom, unaven sledováním
kláves pohlédnu na monitor, zděšeně zjistím, že je to tááááákhled dlouhé a
nemajíce už sil na to, pročítat to ještě jednou, odešlu.
Pak už se jenom divím a divím, co všecho jsem to napsal. Aneb překlepy,
překlepy, překlepy.

Jinak ohledně reklamnosti té věci, šlo mi zhruba o to, že stačilo napsat KDE
2.2 na CD pro tyto dystibuse najdete tam a tam.
Nepředpokládám, že čtenáři linux na linux.cz o KDE 2.2 nic neví :)

S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda