framebuffer - s3 virge/dx

Robert Reznicek drobosoft na centrum.cz
Pondělí Září 3 11:43:33 CEST 2001

tak jsem to včera ověřil, mám s3virge/dx 4MB a v pohodě to chodí.
Při
kompilaci kernelu (2.4.2-2) jsem nastavil vga konzole a vesa
framebuffer, do lilo.cong vga=ask a když se to při bootu ptá na
videorežim, tak tam opíšu číslo, co jsem přečetl v dokumentaci
kernelu
(vesafb.txt) podle rozlišení, co mi vyhovuje (u mne je to 316).
Do
lilo.conf jsem ale musel potom dát vga = 790 (790 dec = 316 Hex :-
))

Před časem se tady ukazovalo, jak se rychle komu kompiluje
kernel, u mne
to včera bylo asi dvě a půl hodiny (486/133MHz,64MB RAM, IDE PIO
4,kernel 2.4.2-2 z RH7.1), takže starosti, jestli to trvá 1,5
minuty
nebo tři minut bych chtěl mít :-)

to je divny, ja kdyz tam dam ask, tak at tam dam cokoliv, co neni
v seznamu ktery to vypise, tak to zacne rvat. funguje ti to samo,
nebo jsi tam dal nejaky patch?

-----
Twist SMS Tarif. SMSky jen za 1,70 Kč! To dostanou palce zabrat.. Pro změnu tarifu volej 4601
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.paegas.cz/twistcz.htm