Dual Athlon

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Září 3 13:59:15 CEST 2001

Milan Roubal wrote:
: DD,
: muzu se zeptat jak jste dopadl, tedy zda jste koupil nejakou desku na dual
: Athlona,
: jak to chodi, jestli to ma 64/66 a kolik. Ci zda jste poridil neco jineho.
: Dale by me zajimalo jestli vy nebo nekdo jiny ma zkusenosti s gigabitovymi
: sitovkami pod dual procesorem, kolik zerou vykonu procesoru a jake se na
: nich
: necha dosahnout realne prenosove rychlosti.

	Zatim nemam, mel bych mit snad pristi tyden. Bude to Tyan Thunder
K7, coz je chipset AMD 760MP. Ten umi 64/33 PCI (64/66 ma umet az 760MP+,
ktery bude koncem roku). A ma mit tusim dva nebo tri takoveto sloty.

	Zatim jsem zkousel gigabity (3c985B, tusim) jen v normalnim
Athlonu s VIA KT133 (32/33 PCI), prenosova rychlost (TCP) neco pod
pul gigabitu (tusim 37-40 MB/s) za sekundu (propustnost sbernice
je 132MB/s). Vykon byl limitovan kapacitou prijimajiciho stroje, ktery
zrejme pocital checksumy paketu. Pokud vim, driver acenic.c zatim neumi
HW checksum. Ale tohle je mi jedno, protoze ten stroj budu mit jako
router.

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/