pri cteni CD tuhne system

Vaclav Lorenc xlorenc1 na fi.muni.cz
Pondělí Září 3 14:15:02 CEST 2001

Tyhle problemy mam bohuzel taky :( Ale zpozoroval jsem je uz od jadra
2.2.16, neb instalace RH6.2 mi jeste probehne naprosto v pohode, RH7.0 uz
se mi vzdycky "kousnul". Pri prechodu na jadra 2.4.x se mi to trochu
zlepsilo, ale stale zustalo. Problem mam i pri pristupu na druhy disk.

Podle vseho zatim vypnuti/zapnuti UDMA nema valneho vlivu, chovalo se to
stale stejne.

Stroj: k6 200mhz/40mb ram/chipset VIA (eh, ted presne nevim, nerad bych
si vymyslel, ale je podporovany jadrem.)

Kdyby nekdo vedel, co s tim, byl bych tez vdecny :)

--
Vaclav Lorenc
http://www.fi.muni.cz/~xlorenc1