Programovani - shared libraries na Linuxu

Jan Bares jan.bares na antek.cz.no.spam
Pondělí Září 3 14:01:13 CEST 2001

Diky. Jako základ to stačí ale poradí mi někdo kde najít další informace:

*PIC (Position Independent Code). Jak můžou být v .o objektu absolutní
adresy? Asi se jedná o něco jiného, ale co?
*Jak určím které funkce/proměnné se exportují? Nebo se exportuje všechno????
* Zdá se mi, že předchozí otázky spolu souvisí. Ve Windows řeknu, které
funce/proměnné se exportují a pro ně se generuje speciální tabulka

Dík Honza

--

Jan Bares
(remove no.spam from my email address)

news:9mvkbf$22g2$1 na ns.felk.cvut.cz...