Uživatelské ovládání dial-up + stahování a odesílání pošty

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Pondělí Září 3 15:23:26 CEST 2001

Na jednom z nasich serveru mame dial-up, prechazime z Windows (program
WinRoute) a potreboval bych neco na %subj%, WinRoute ma jednoduche www
rozhrani, tak neco podobneho.

Zkousel jsem si jiz udelat nejake .cgi skripty, ale pppd nelze ani killnout
pres cgi (nechce se mi cekat az se sam rozpoji po urcene dobe a platit
Telecom), pise to ze je to neautorizovany pristup (pritom prava na soubor
pppd jsem dal pro vsechny na vsechno). Podobne fetchmail po uprave vsech
prav pise do error.log fetchmail: lock creation failed, jen sendmail -q mi
fungovalo.

Nemate nekdo neco funkcniho ? Staci mi nakopnuti, ktery program by to umel
nebo i jen odkaz na nejakou stranku. Doufam, ze nejsem sam kdo ma sit
pripojenou do internetu pres modem a chce dat uzivatelum (tim i sobe)
komfortnejsi ovladani.

Dekuji predem za radu

Dalibor Kouřil, SORBI a.s.