Cestina v systemu a X-Windows

Radek Hnilica radek na kvark.balga.cz
Pondělí Září 3 17:51:24 CEST 2001

Zdenek Pizl <zdenek.pizl na pegas-dk.cz> wrote:
> podivejte se do startovacich skriptu v /etc/rc.d (nebo tak
> nejak) a podle toho poznate, co vsechno se pri bootu
> pouziva za soubory.
>
> Ja tedy takovato nastaveni delam v /etc/bashrc a nebo v
> /etc/profile (podle toho, co driv najdu :)

No, a bere nastaveni jazyka (LANG=czech) ve vami uvedenych souborech
v potaz napr takovy Emacs spusteny pod X?
Ono Otazka neznala jak konkretne predhodit LANG=czech vsem programum,
ale:
	Kde je to spravne misto pro LANG=czech pro cely system?
Kde otazka je spise politicko filozoficka.  Tedy hledam takove misto,
aby o mne nekdo neprohlasil ze jsem prase (dirty workarround), a ktere
zajisti ze si nezadelam na budouci problemy.  Napriklad kdyz jsem pouzil
/etc/environment, tak kdyz se prihlasi jiny uzivatel (me druhe ja), ktery
zase bude chtit prostredi jine nez ceske, napriklad cinske, tak s tim
environmentem pohorim.  Ted si rikam, ze by to snad mohlo byt v .xsession?
Zkusime, uvidime.

--
Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>
  will be <Radek at Hnilica dot CZ> in near future

No matter how far down the wrong road you've gone, turn back.
						Turkish proverb