dselect a jeho status

Richard Richter richter na bgs.sk
Pondělí Září 3 20:25:42 CEST 2001

Preji dobry den...

Po jistem nestastnem bootu nestastne zkonfigurovaneho jadra 2.4.9 jsem mel
problemy s diskem, ktere se dali vyresit fsck, ale odnesl si to mimo jine i
status soubor dpkg (/var/lib/dpkg/status). Kdyz jsem zjistil, ze mi to nechodi,
tak jsem situaci jeste "vylepsil" jeho smazanim (samozrejme v dobre vire,
kazdopadne uz predtim byl na maderu). At tak nebo tak... ted si s dselectem
neskrtu ani kousek... a zase se mi docela libi, nez abych od ted vsechno
kompiloval. ;-) Co s tim?

Mimochodem - na margo 2.4 jadra musim rici, ze muj stroj je drasticky pomalejsi
(co se tyce odezvy, ale take vypocetniho vykonu!) nez 2.2.19 - coz mne
prekvapuje. Nejake vykyvy bych cekal, ale abych to mohl pozorovat?! Mrzi mne, ze
jsem momentalne dost zanevrel na 2.4 jadro... :-(

S pozdravem...

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.