automaticka odpoved na email

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Září 3 22:40:44 CEST 2001

Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz> writes:

> ALE HLAVNE PROSIM NEJDRIVE UVAZUJTE!
>
> Nesmazte se to nastavovat naprosto bezhlave na vsechny ucty, ktery
> najdete!
>
> Stava se, ze si to uzivatel nastavi na ucet, ktery je prihlasen do
> konference a kdyz prijde mail, tak odpovi ZPET do konference, ze ktere mu
> prijde zase dalsi mail a tak porad dokola...

Copak o to, existuji i mnohem zajimavejsi situace. Treba jsem na
dovolene do konce srpna => asi nejel sam => takze se mu jdeme podivat
domu co by se nam mohlo hodit, nikdo nas rusit nebude

a nebo

takze jejich nejschopnejsi clovek je na dovolene => idealni cas na
hack, oblbnuti neopravnenou reklamaci, podpis pochybne smlouvy......

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311