Samba,mapovani disku

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Září 3 22:31:00 CEST 2001

Jan Krnavek <krnavek na seznam.cz> writes:

Nechtel byste si vybrat jednu konferenci a ptat se jen v ni? Kdyz
vidim, ze se ptate na vice mistech rikam, no oni mu urcite odpovedeli
jinde, tim se nebudu zabyvat.

> chtel bych se zeptat,jestli lze nastavit  sambu 2.2.1a tak,aby userum
> na win2k a win98se na zaklade loginu a hesla automaticky namapovala
> do jejich widli sitovy disk.(aby mel kazdy user svuj soukromy sitovy
> disk).
> OTAZKY:
> 1)lze to vubec?

Samozrejme k windouws existuji tuny dokumetace, kde je to popsano,
tothle je vlastnost klienta, server mu musi trochu pomoci, ale kdyz si
jednou projedete manualovou stranku od samby, zjistite, ze to je
o zapnuti jednoho parametru (domain logon), pokud zachovate nazvy
ostatnich souboru tak, jak jsou v dokumentaci k windouws.

> 2)muze samba windowsum vnutit nejaky skript,co by se spustil a
> namapovaldisk? (pry to jde:-))

Ano, v resource kitu je popsane jak se to dela.

> 3)mohl by mi nekdo postal priklad smb.conf? (myslim,ze by to zajimalo
> vic lidi)

Tak za prve, dat nekomu jako jste vy hotovy konfigurak je moc spatne,
protoze jste evidentne mimo a chcete po nas, abysme vam
nakonfigurovali server. Takze az bude prvni problem, pujdete se
obesit, protoze nebudete vubec vedet co vam tam vlastne bezi.

Za druhe konfiguraku tady sla spousta. Samozrejme nepujdou pouzit,
protoze jedna kazda instalace je jina a potrebuje uplne jiny
konfigurak, ale kdybyste venoval par minut studiu, tak byste je nasel
v archivu, nebo kdekoliv jinde na inetu. Kdybyste venoval o par minut
vice prohlizeni konfiguraku z distribuce, nemusel jste sem vubec psat,
protoze vsechny vlastnosti, ktere chcete jsou v ukazkovem konfiguraku
pripravene.

Za treti ve FAQ je napsano, ze nejdrive mate resit problem sam a pak
se ptat v konferenci, takze priste necekejte odpoved, pokud nenapisete
postupuji podle navodu NN,  udelal jsem to a to a ono to porad hlasi
tohle, ale ja chci aby to hlasilo tohle, resp. nic nehlasilo a delalo.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311