USB CDRW + USB obecne

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Září 3 22:52:51 CEST 2001

"Martin Kozusky" <kozusky na ics.muni.cz> writes:

> Ahoj,
> podarilo se vam nekomu zprovoznit vypalovacku HP CD-Writer 8200e plus?
> Je to externi vypalovacka a pripojuje se pres USB.

Nejak se nam to tu dneska zamorilo dotazy na USB, alespon mi to tak
prijde.

Plati zakladni zasada - veci pripojovane pres USB nechodi.

Existuje nekolik vyjimek, mysi + klavesnice, nektere tiskarny od HP
(ale musite mit extra ovladace, nejsou v distribucich), nektere
(maloktere)scannery (hlavne takove, ktere existuji i v scsi variante)
a hodne drahe modemy. Mozna jeste nejake ty USB flash drive, ale
urcite ne vsechny. Par modelu USB kamerek.

Nikdy nekupujte do linuxu neco, o cem nenajdete spolehlive informace
o rozchozeni, nebo u ceho dodavatel negarantuje, ze to vezme zpet. USB
zarizeni jsou specificka tim, ze casto nechavaji hodne prace na strane
procesoru a takove veci nebudou v dohledne dobe linuxem podporovany.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311