Nahrada Access Pointu

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Úterý Září 4 02:32:19 CEST 2001

Zdravim,

> Diky za odpoved, ale potreboval bych vyresit nasledujici problem.
Provozuji
> maly bezdratovy internet, kde mam pozity jako Access pointy Z-COM 2450.
> Delaji mi velke problemy. Potrebuji za ne najit nahradu a to od vysilaciho
> mista (Internetovy uzel() az po 2AP. Kdyz si spocitam naklady na 2xROR +
> 1COR (lucent AP1000 + prislusna licence ) tak mi vychazí cca 150 000 bez
> DPH. coz je celkem hodne. Nemusi to byt nahrada zrovna AP 1000, ale obecne
> routeru + AP. Jestli se da vubec neco takoveho zprovoznit s
> PC+Linux+2xWirelessLan kartou. Mozna je to je ulet.

pokud to chcete resit pomoci linuxu, tak vubec nemusite mit AccessPoint.
Je mozne pouzit Ad-Hoc rezim mikrovlnnych karet (point-to-point).
Nevyhodou je nemoznost centralni konfigurace, ale pro mensi
site je to dostacujici. Pripadne je to mozne zkombinovat s jednoduchymi
AccessPointy, napr. bridge
http://www.pheenet.com/Product/Wireless%20LAN%20Families/WL-005.htm
nebo router
http://www.pheenet.com/Product/Wireless%20LAN%20Families/WBIG-101P.htm
Zalezi na architekture te Vasi site.

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin