Kopirovanie zo samby na Win disk (na serveri)

moravcik moravcik na pal-inalfa.sk
Úterý Září 4 09:33:28 CEST 2001

On Tue, 4 Sep 2001, Juraj wrote:

> Potrebujem skopirovat na serveri adresare zdielane Sambou-Win klienti na
> disk s FAT32 part. (disk je na serveri) Skopirovane adresare vsak nemaju
> dobre kodovanie a aj adresare a subory niektore sa uz nedaju ani zmazat.
> Potrebujem dostat na ten disk tie udaje so spravnym kodovanim.

Ja mam primountovany disk s FAT32 filesystemom s naledujucimy parametrami
v /etc/fstab:

/dev/hdb1	/mnt/fat32	vfat
noauto,user,codepage=852,iocharset=iso8859-2,check=relaxed,quiet,umask=000
0	0

- to je vsetko zapisane ako jeden riadok s oddelovacom tabulator

Dolezite su tam tie parametre codepage a iocharset.

--
Andrej Moravcik
Pal-Inalfa a.s., Vrable