KOMERCIA: Linuxove tricka na predaj

Robert Vojta robert na v0jta.net
Úterý Září 4 10:17:59 CEST 2001

> hmm zacina sa nam to tu pekne hemzit komerciou ...

  Meta-FAQ

  Do konference je mozno posilat komercni informace o produktech, nabizenych
firmami, pokud ma nabizeny produkt primou spojitsot s Linuxem (literatura,
distribuce Linuxu, hardware - sem mohou patrit informace o multiportovych
kartach, nebo o boot-romkach, ktere umi nabootovat Linux a podobne). Delka
takoveto zpravy musi byt co nejvice omezena. Zprava musi v Subjectu obsahovat
jednoznacnou informaci o tom, ze jde o komercni nabidku zbozi nebo sluzeb
("Commerical:", "Nabidka zbozi:", a podobne). Zprava nesmi obsahovat informace
o cenach produktu, ani srovnani s cenami jinych firem. Od jeden firmy smi
prijit do konference nejvyse jedna zprava tohoto druhu za 14 dni. A nemela
by sem periodicky chodit oznameni o produktech, na kterych se od minuleho
oznameni nic nezmenilo.

  Porusil neco? Ne ...

                                                            --Robert V0jta

--
            _
           |-|  __        Robert Vojta (robert-at-v0jta-net)