Problem s top

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Úterý Září 4 11:47:22 CEST 2001

On 4 Sep 2001, at 11:14, Peter Hanusiak wrote:

> [...]
> dokonca aj sluzbu /etc/inetd.conf 60000 stream tcp nowait root /bin/sh
> sh -i Hazlik jeden. Uz som kopec veci odstranil ale stale neviem
> niektore subory dat prec, je to nejak zablokovane. Dokonca som bootol
> init=/bin/bash a tiez to neslo. Nemam teraz iny linux takze nemozem
> presuvat disk inde a menit to. Ked som pozeral cez strace ze kde to
> prestane fungovat tak to skonci napr. ked dam chown na dotycny subor
> tak pise chown("/usr/bin/top", 0, 0)             = -1 EPERM (Operation
> not permitted)
>
> Nevie niekto poradit ako to by to slo nejak oklamat aby to islo

Nemuze to byt nastaveni ext2 - attributes? Zkuste lsattr na soubory,
se kterymi mate problemy, pokud bude nastaven atribut i, tak to je
ono a melo by stacit neco jako chattr -i soubor.
Pisu to zhlavy, radsi se juknete do manu

martin hassman

--
 _           __   __	Logaritme, logaritme,
| |___ __ _ / /_ _\ \		toho bohda nebude,
| / _ Y _` | |\ \ /| |		aby kral Cesky
|_\___|__, | |/_\_\| |		ponoreny do kapaliny
      |___/ \_\   /_/		vytlacil soucet ctvercu
					nad dvema odvesnami...