Fw: Problemi s dynamickou IP

Úterý Září 4 13:31:38 CEST 2001

On Mon, 3 Sep 2001, Zviratko wrote:

> Problem neni v tom ip_dynaddr, ale spis v tom, ze DHCP UPC(predpokladam ze o
> tom mluvis :o)) ma soupnutej cas asi o 8 hodin.... ja napriklad kdyz leasnu
> IP adresu, tak mi expiruje v minulosti a mam ji na -2 hodiny, protoze
> pump(taky tise predpokladam ze ho mas jako DHCP clienta) si bere cast casu z
> DHCP a cast ze systemu, tim vznikl napriklad problem, kdy mi skoncil v
> nekonecne smycce protoze neustale obnovoval IP...

DHCP klient musi brat "cast casu z DHCP a cast ze systemu", chce-li ziskat
absolutni hodnotu, protoze to, co dostane, je relativni informace typu
"tento lease vyprsi od ted za 3600 sekund". Problem je zrejme v tom, ze
ten jejich DHCP server posila nejake nesmyslne hodnoty, ktere v pumpu
zpusobi preteceni (narozdil od dhclienta tam na to nema specialni
ochranu).