upgrade glibc (KDE2.2)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Září 4 13:45:28 CEST 2001

On Tue, 4 Sep 2001, Zdenek Pizl wrote:

> dejte vsechny potrebne updaty do jednoho adresare a pustte
> na to z toho mista "rpm -Uvh *.rpm".

Presne tak, ale pokud vite presne, tak staci davat rpm vsechny soubory
pro splneni zavislosti jako parametry, on si s tim poradi...

Jinak pokud by jste mel "tu spravnou distribuci" (rozumej Mandrake :))
tak muzete pouzit velmi uzitecny prikaz "urpmi" jmeno_balicku.
Ten prikaz je vylepseny stejne jako apt-get o to, ze dokaze najit
chybejici potrebne zavislosti. Nutne je ovsem predtim provest jeste jeden
prikaz, a to urpmi.addmedia KDE adresar_se_soubory, ktery rekne programu
uprmi, kde zbyle soubory hledat.

R.V.