Jak zjistit sitova rozhrani

Úterý Září 4 14:05:30 CEST 2001

On Tue, 4 Sep 2001, Michal Ludvig wrote:

> stojim pred probleme, jak v programu zjistit (nejspis nejakym syscallem)
> jake vsechny interfejsy eth* mam aktualne k dispozici. Muzete mi nekdo

Kdyz pomineme analyzu veci v /proc, jak uz tady bylo doporucovano, tak se
to dela takovym vtipnym zpusobem, ze vyrobite socket (nevim, jestli zalezi
na PF_) a pak na nej delate ruzne ioctl() zacinajici na SIOCG, specialne
seznam interfejsu by mel byt SIOCGIFCONF. Zpusob predevani parametru je
ale dost sileny.