rpm -ba --target=athlon

Jan Kasprzak kas na muni.cz
Úterý Září 4 15:42:45 CEST 2001

Martin Ma?ok wrote:
: On Tue, Sep 04, 2001 at 03:21:00PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
: > dokonce se i vyrobi <rpmdir>/RPMS/athlon/balik-<verze>.athlon.rpm. Nicmene
: > tento mi nejde nainstalovat, protoze to hlasi
: > "package <balik> is for a different architecture". Nevite nekdo, jak
: > tomu vnutit, ze mam opravdu Athlona (byt treba uname -m si mysli,
: > ze je to i686)?
:
: rpm -ivh balik --ignorearch
:
	Ale jo. Ja jsem mel na mysli nejake systemove reseni.

: Jinak s Red Hat 7.2 beta a Rawhide uz toto funguje normalne.

	Cili to byla chyba v RPM? Melo by teda stacit upgradnout
RPM z Roswellu?

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/