upgrade glibc (KDE2.2) (slightly longer)

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Září 4 15:57:52 CEST 2001

On Tue, Sep 04, 2001 at 03:53:18PM +0200, Zdenek Pizl wrote:

> tak to jooo, ja jsem zase az tak daleko nepatral. Je tam
> jeste nejaky dalsi vykutaleny balik, ktery ma "divne
> zavislosti" ?

Jeste se dostanete na "openssl" (libssl) novejsi verze... No ja
jsem to nakonec vzal smahem a upgradnul jsem kompletne na 7.2beta,
stalo me to 1h prace, mam ted XF4.1 server a jedu na ext3 :-P

P.S. A stejne jedu na Window Makeru ;-))

--
   Martin Mačok
  underground.cz