CUPS + cestina

Radek Hnilica radek na kvark.balga.cz
Úterý Září 4 15:19:12 CEST 2001

Bohumil Dousa <sscooter na centrum.cz> wrote:
> chtel bych se zeptat, zda nekdo nepouziva cups a pokud ano zda mu bez
> problemu tiskne cestinu. Pokud tisknu dokument ze SOffice tik je bez
> problemu, ale pokud dam tisk plain textu cestina se jaksi vytrati.

No ja mam CUPS nasazeny predbezne na vedlejsim serveru, hodlam ho
nainstalovat na hlavni.  No zatim tisknu jen a pouze pres postscript.
Tedy CUPS nejaka cestina nezajima, ten jen predhodi muj postscript
tiskarne.  No a protoze v tiskarne nemam ceske iso fonty, tak musi
byt budto vlozene do toho postscriptu nebo poskladane ze znaku a
diakritickych znamenek v standardnich fontech.

--
Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>
  will be <Radek at Hnilica dot CZ> in near future

No matter how far down the wrong road you've gone, turn back.
						Turkish proverb