upgrade glibc (KDE2.2) (slightly longer)

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Září 4 16:24:59 CEST 2001

On Tue, Sep 04, 2001 at 04:09:54PM -0100, Pavel ŠVARC wrote:

> to mě zajímá dolo se to překonvertovat z ext2 nebo nee ???

Staci nabootovat do single mode, odmountovat prislusne partition,
spustit "tune2fs -j /dev/hde<cislopartition>", prepsat ext2 na ext3 u
dane partition v /etc/fstab a namountovat a je to hotove. (pozor na
odpovidajici verze software)

Mel by to take nabidnout a udelat za vas instalator z cedecka.

Vice informaci na:
http://www.uow.edu.au/~andrewm/linux/ext3/
http://www.uow.edu.au/~andrewm/linux/ext3/ext3-usage.html

--