SUN Netra X1 a linux

Richard Richter richter na bgs.sk
Úterý Září 4 17:22:55 CEST 2001

> UltraLinux je urcite 64bit.

Ja bych to tak nerozpitvaval... Jsou lidi, co rikaj, ze na Sunech bezi lip Linux
nez Solaris. A jsou lidi, co rikaj presny opak. Videl jsem linuxy kleknout pri
loadu 10 a jine, ktere se vyhrabali ze 100 a vic - a videl jsem Solaris, co
zvladl 200 a jeste jsem ho uklidnil. A stejne tak nekdo mohl videt kleknout
Solaris v klidu (to bych ale rad o takovem necem slysel!).

Jestli mluvite o masine, tak Sun ma rozhodne hodne vyladene masiny, s minimem
bottlenecku a podobne - jejich spickovy vykon neni mozna skvely, ale jsou
stabilni, robustni... a podobne. A vlastne to same plati o Solarisu versus
Linuxu. Hranice Solarisu jsou nekde, kam Linux jeste nedovidi, a jeho
skalovatelnost je skvela. A proto ma kapanek vetsi rezii a mensi zdanlivy vykon.
:-))) No a co?

Na svem PC mam samozrejme Linux, ponevadz bezne udavane porovnani vykonnosti
Linux/Solaris na beznem PC je tak 12/7 (zaboha vam nereknu, kde jsem to videl
:-)) - a Solaris na desktop je podle mne tak trochu nepritel. Ale skoncil bych s
porovnavanim neporovnatelneho - at SW nebo HW. A zuzovat pohled na vykon je
trochu skoda.

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.