jadro 2.4.x a vytizeni praci s diskem

Richard Richter richter na bgs.sk
Úterý Září 4 17:34:56 CEST 2001

> Me se spis zda, ze bude pravda oboji. Pri nesplneni te rovnice ta masina
> byla "fakt tuha", to uz je trochu moc. Predpokladam, ze to v dalsich
> jadrech opravi - patchu do tehle casti MM ted bylo hodne.

Nedavno jsem nekde psal, ze se mi zda muj stroj s 2.4.9 pomalejsi (napr.
kompilace jadra skutecne skroluje :-) dvakrat pomaleji - odhadem). Vadi mi, ze
to vidim! Takze chcete rici, ze to muze byt tim, ze mam 256 MB ramky a jen 70 MB
swap?

virgo na vlna:/export/home/virgo$ free
             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:        257736      70912     186824      18124      18616      17904
-/+ buffers/cache:      34392     223344
Swap:        70556          0      70556
virgo na vlna:/export/home/virgo$

Je to tvrzeni mozne - i kdyz jsem od upgradu stroje ani jednou nevidel vyuziti
swapu? :-))) (Jo - tem 70 M se nesmejte, rovnici znam, ale s gigovym diskem by
to bylo trochu ... no absurdni, ne? A take jsem slysel rovnici SWAP = RAM. 2*RAM
jsme uplatnovali jen na serverech s databazi.)

At tak ci tak, doufam, ze se objevi jadro, kde vice virtualni pameti pobezi
lepe, i kdyby swap proste nebyl! :-)

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.