Chipset SIS735 vs. Linux

Richard Richter richter na bgs.sk
Úterý Září 4 19:21:15 CEST 2001

> Mam jeste jednu otazku.
>
> >Nebudu mit ale v Linuxu problemy?
> >Je to prece jen novy chipset.
> >Na http://hardware.penguin.cz to neni.
>
> Kde bych mel takove informace hledat?
> Kde najdu seznam podporovaneho hardware
> Linuxem krome hardware.penguin.cz?
>
> Tady jsou odkazy na SIS735

Mel jsem velice podobny problem, zda si koupim velice levnou desku ECS s
cipsetem Ali Magik pro Socket A. V zasade ale se standardnim jadrem nemuzou byt
snad zadne problemy. Ja tedy nemam. Rozbehal jsem on-board sitovku, ale
nerozbehal jsem on-board zvuk (AC97 kodek). Primo Ali mel alespon FAQ pro linux,
takze nejlepsi je skutecne na strankach vyrobce cipsetu, pak na strankach
vyrobce desky. Nakonec - skazit se da cokoliv, takze jistotu nebudete mit nikdy.
:-))) Udelal jsem si jadra, ktera mi rozsahala disk i takova, ktera bezela
skutecne pekne. Jak jsem rikal... pokud ozelite nejakou pripadnou featurku,
kterou lze rozbehat kvuli blbemu vyrobci ovladacu jen ve Windows, tak to pujde.
Prinejlepsim i se vsema featurkama. :-))) I pres slozitost dnesnich cipsetu -
IDE je stale IDE, COM je stale ttyS?, na jiste urovni abstrakce to bude
standardni deska a linux na ni MUSI nabehnout.

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.