Zvuk v MDK8

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Úterý Září 4 20:54:03 CEST 2001

Dne pá 31. srpen 2001 09:02 jste napsal(a):
>     Stala se mi zvlastni vec. Po pul roce prace s Mandrake mi najednou
> zacala blaznit zvukovka. Nainstaluju ji pomoci sndconfig (v terminalu GNOME
> najde chip Crystal 4232 a v normalnim terminalu mimo X mi najde Crystal
> 4235 - to je tez zajimave) a ten zapise konfiguraci na HDD. Vse je do
> restartu OK a normalne posloucham MP trosky. Pri pristim restartu MDK8 mi
> tvrdi, ze nemuze najit ovladace, takze cele kolecko opakuji.
>     Diky za pomoc.

Tu zvukovku mam taky a tento problem se mi nepovedlo vyresit. Pak jsem zkusil
freq2 a zvukovka nabiha celkem bez problemu. Mam pocit, ze je tam jiny
Linuxconf, ale fakt nevim, jak to naskocilo tak me ten problem prestal
zajimat. Freq2 ale neni na mem stroji moc stabilni (ale furt lepsi nez W98
:). Navrhuju Vam pockat na 8.1, tam uz by to snad melo jet

jarda
--
J<@>http://www.jardik.f2s.com/